Last hours - Reisverslag uit Norwich, Verenigde Staten van Claudia Kolleman - WaarBenJij.nu Last hours - Reisverslag uit Norwich, Verenigde Staten van Claudia Kolleman - WaarBenJij.nu

Last hours

Blijf op de hoogte en volg Claudia

02 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Norwich

Put my last stuff in my suitcase again.. tonight at 3.30 AM I leave Norwich university with the bus to Boston airport, at 10 AM I'm going in to the air! 6.45 PM local Idaho time I finally going to meet my host family! yesterday evening I FaceTimed with Tauscha and Braxton it was awesome! I'm going to have diner and then party at the last evening of camp, see ya !

  • 03 Augustus 2013 - 00:07

    Hanneke:

    Enjoy your last diner in Norwich Claudia, without a Mc Kroket;-)

  • 03 Augustus 2013 - 00:49

    Fred:

    GO girl!! Je bent een topper! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Actief sinds 21 Juli 2013
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 10691

Voorgaande reizen:

23 Juli 2013 - 10 Juli 2014

Year abroad

Landen bezocht: